середа, 2 квітня 2014 р.

Модуль 9. Диференціація навчання учнів

Опрацьовуючи Модуль 9, роблю висновки, що диференційоване навчання відіграє досить важливу роль у навчанні школярів: учні не лише повинні виконувати самостійну роботу за певними інструкціями, а й учитися визначати власні цілі. Окреслювати власну навчальну траєкторію.
Учителі можуть диференціювати навчання у таких напрямках:
  • Зміст.
  • Процес.
  • Результати.
  • Навчальне середовище.
Навички самоспрямованості допомагають учням бути успішним у школі, особистому житті та на роботі, незалежно від учителя та інших дорослих, розв’язувати завдання самостійно, що дозволяє їм реалізувати свій потенціал.  Коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються результати. Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей. Учням також потрібне середовище (оточення, умови, засоби і відповідний психологічний клімат), яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та формуванні навичок. 

1 коментар: