Опрацьовуючи Модуль 9,
роблю висновки, що диференційоване навчання відіграє досить важливу роль у навчанні
школярів: учні не лише повинні виконувати самостійну роботу за певними інструкціями,
а й учитися визначати власні цілі. Окреслювати власну навчальну траєкторію.
Учителі можуть диференціювати
навчання у таких напрямках:
- Зміст.
- Процес.
- Результати.
- Навчальне середовище.
Навички самоспрямованості
допомагають учням бути успішним у школі, особистому житті та на роботі, незалежно
від учителя та інших дорослих, розв’язувати завдання самостійно, що дозволяє їм
реалізувати свій потенціал. Коли навчальні
потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються
результати. Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального
матеріалу до його особливостей. Учням також потрібне середовище (оточення, умови,
засоби і відповідний психологічний клімат), яке б дозволило їм використовувати свої
сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та формуванні
навичок.
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити