середа, 2 квітня 2014 р.

Модуль 8. Оцінювання діяльності учнів у проекті

Під час модуля ми детально розглядали  метод оцінювання власних робіт учнів (контрольний список для блогу; форма оцінювання блогу з критеріями і балами тощо). Учням треба вчитися об'єктивно оцінювати власні роботи і проекти однокласників; вміти знаходити недоліки і недопрацювання, учні повинні не боятися допускати помилки, адже це  спосіб удосконалити свою роботу.
Форми оцінювання мають критерії, що тісно повязані з цілями, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями.
Отже, системи формуючого оцінювання допоможуть мені покращити навчальний процес, слідкувати за прогресом навчання учнів.

Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальній меті знань, умінь та навичок. Є різні методи та інструменти оцінювання.
Найефективніші  види оцінювання робіт:
- оцінювання попередніх знань; 

- тести з різними варіантами відповідей;
- контрольний список питань;
- мозковий штурм;
- основні питання(ключові, тематичні, змістові);
- рефлексія. 

Немає коментарів:

Дописати коментар