середу, 29 квітня 2020 р.

УВАГА! ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
ЗАВДАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ  ТА ЛІТЕРАТУРИ
29.04.20

5- Б, А класи
Тема: Кома між частинами складного речення.
Завдання: опрацюйте матеріал з правилом на с. 215-216 або за допомогою короткого відеоуроку 
на  YouTube каналі за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=MXEJLEeLK5M та виконайте вправу 501. Сфотографуйте й відправте на перевірку за електронною адресою samchukoa@gmail.com або на Viber (вкажіть своє прізвище на роботі).

Увага! Попередню діагностичну роботу передали не всі. Чекаю.

6-Б клас
Тема: Відмінювання питальних та відносних займенників.
Завдання: повторіть про розряди займенників за допомогою короткого відеоуроку на  YouTube каналі за покликанням  https://www.youtube.com/watch?v=7plPiFWa1xY&fbclid=IwAR1EhD28yz26-KbwGnWObLpse4SPimbV7AuSY0jjWnfNZ1zULdmXoVTGJ6M (за бажанням). Прочитайте правила з п.42; виконайте вправу 482 ( в зошиті як домашню роботу).


8-Б клас
Тема:  В.Чемерис. Коротко про письменника. "Вітька +Галя або Повість про перше кохання" - гумористичний твір про життя й пригоди школярів.
Завдання: прочитайте біографію на с.208,  прочитайте уривок твору  до с.219. Складіть короткий план (до 12 пунктів) і перешліть на перевірку. 

11 -В клас
Тема: Контрольна робота. Літературне "шістдесятництво". Тестування.
Завдання: повторіть вивчений матеріал за підручником (с. 188-233), перейдіть за покликанням   https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-tvorchist-poetiv-shistdesyatnikiv-143201.html та  виконайте на листочках контрольну роботу (протягом 3 днів). 

Варіант: дівчата - І, хлопці - 2 (поділ на варіанти - тільки з 11 завдання!). Сфотографуйте й відправте на перевірку за електронною адресою samchukoa@gmail.com  (вкажіть своє прізвище на роботі).
Увага! Напам'ять вірші: М.Вінграновський "У синьому небі я висіяв ліс", 
Л.Костенко "Страшні слова, коли вони мовчать". Пропоную обговорити в своїй групі, як ви їх будете здавати, і запропонувати мені свій варіант)))
БАЖАЮ УСПІХІВ! ІЗ ЗАПИТАННЯМИ  ЗВЕРТАЙТЕСЯ В КОМЕНТАРІ)

Немає коментарів:

Дописати коментар